Shopping vecka!

                   image12



Hej!

Idag så ska kanske jag och Isabell shoppa lite, hon skulle ha en vårjacka och
jag ska nog bara köpa blekningsfärg & lite smått och gott.
Jag kikade in på H.Ms hemsida & fann lite saker som är så fina.
Ikväll så ska jag nog bara ta de lungt, vara med Emil och sitta och kolla på tv tror ja.
När jag vaknade hos Emil på morgonen så var jag illa tvungen att städa hans rum.
De såg inte bra ut. Men nu är de fixat och jag ska nog knalla hem nu snart.
Nu ska jag gå hem, men jag skriver imorgon stanna gärna kvar & läs min blogg och kommentera snälla. ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej gumman! Visst börjar det komma mycket snygga vårkläder i affärerna nu? Man blir ju gaalen! =)
Ska vi sikta in oss på fika och bio på söndag eftermiddag/kväll? På vardagarna är i alla fall jag helt totaltrött efter att man jobbat, men lördag eller söndag går jättebra för mig. Även lördag kväll, men då ska du kanske ut eller vara med Emil.
Kram, kram! ♥

2008-02-27 @ 13:24:43
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0