Är jag lycklig, låt mig vara det också..

Heej!

Idag ska jag dricka öl & kika på hockey, det ska bli så roligt att kika på den matchen.
Mina känslor just nu är förvirrande & väldigt konstiga..

Jag fattar inte.. är man lycklig & man mår toppen. Då tycker ja att man ska köra på oavsett vad som händer. Åren går & man har ju leta efter den rätta killen & när man väl finner den, då finns det inga konstigheter att gifta sig & skaffa barn i framtiden.

Jag vet jag är ung & jag har nyss träffat han, men det handlar inte om det. Vi älskar varandra till 110% & vi litar på varandra. Vi bråkar aldrig, utan vi löser allt med att prata med varandra, inga konstigheter.
Ett par jag känner träffades & förlovade sig efter 3 månader och då har dom bott ihop med innan. Sedan gick det framsteg emellan dom, dom gifte sig & är lyckliga. Varför kan inte vi då köra på likadant om vi tycker om varandra?

Ibland lär man inse saker att barnen växer upp & börjar starta ett eget liv & börjar skaffa en egen familj, åren går & man är inte den lilla tjejen längre som springer med blöja..
Bor man ihop och jobbar båda två, då kan man göra mer saker i livet & börja skapa en framtid tillsammans. För vissa låter detta oerhört konstigt, att man ska gifta sig och skaffa en familj i 19års åldern. Men skulle jag bli gravid nu till jul då skulle jag få barnet tills jag fyller 20 & det är inte så ung ålder endå., jag har endå gjort allt som jag vill göra innan jag skaffar familj. Jag känner många som har fått barn redan som är i min ålder & som var yngre när dom fick barn & jag tycker inte det är något fel utan tvärtom. Jag tycker det är fantastiskt & önskar dom all lycka i framtiden. Jag är mynig och jag bestämmer om jag ska ha barn eller inte & jag känner mig redo för nya utmaningar & det får ni leva med. Ni kan ha åsikter men inte trycka ner folk som är lyckliga & vill göra allt med varandra, ni kan hålla det för er själva!




Kommentarer
Postat av: Ngoc

Bra skrivet Louise! Tycker att du har rätt där jag! Själv är jag ju också gift även om jag "bara" är 19 och det pratas nog mycket om det bakom min rygg också att jag är för ung och dum osv. men jag tycker iallafall att följ ditt hjärta, det är bara du som vet vad du vill.



Jätte glad för din skull att du har funnit kärleken gumman!!

2010-11-21 @ 18:56:09
URL: http://kindofcute.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej hjärtat!



Tack så hemskt mycket, ja precis.. tycker att folk lär börja tänka på det andra sättet en att dom hugger folk i ryggen när dom inte vet vad det handla om.. Dom lägger sig i andras liv när dom inte har ett eget. Det är doms hobby..tråkigt nog.



Man kan inget göra, men jag bryr mig inte om sånna människor som trycker ner andra och tror att man är perfekt själv men så är det inte. Ingen är perfekt och vissa fattar inte att man kan vara lycklig och förälskad tydligen.. dom vill bara förstöra tråkigt nog. Och dom är patetiska människor som gör något dyligt.



Och jag är så jädrans glad att du är gift och lycklig gumman och jag saknar dig!



tack gumman!! jag är så lycklig och glad så det finns inga ord till det! :))



kram på dig, hoppas vi ses snart!! <3

2010-11-22 @ 18:03:32
URL: http://chicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0