Jag älskar dig & du betyder allt för mig ♥

Jag har aldrig haft en sån rädsla som jag hade för ett tag sedan, trodde du skulle lämna mig.
Känslan i kroppen är obeskrivlig känns som om själen har lämnat kroppen..
Jag fryser & skakar.. Hjärtat går 100000 slag per sekund..
Troddde aldrig att jag skulle få uppleva den riktiga kärleken, men nu förstår jag var kärlek är.
Du har fått mig till världens lyckligaste tjej & du älskar mig för den jag är..
Du betyder verkligen allt för mig & Jag älskar dig så obeskrivligt mycket så du förstår inte hur mycket jag älskar dig. För det finns inga ord till det..
Jag har gjort något & det var vääldigt fel av mig.. jag var en förvirrad tjej som inte visste verkeligen ut eller in.. Men Nu förstår jag vilken idiot jag har varit & hoppas att du vill stanna kvar hos mig, efter det jag har gjort..
är så otroligt rädd att mista dig så du anar inte.. om jag skulle göra det så skulle det inte finnas någon mig i huvetaget nå mer.. för du är det bästa som har hänt mig..


Jag önskar av hela mitt hjärta att få leva livet med dig, skaffa barn, gifta sig & skapa en framtid tillsammans..
& hoppas efter alla omständigheter att vi ska fortsätta att leva lyckligt som vi har gjort hittils.. jag älskar dig förevigt din, Nicklas. Du har verkligen visat mig var äkta kärlek är & hoppas du finns kvar hos mig!





Kommentarer
Postat av: lisa

ni verkar vara så lyckliga, men vad är det som har hänt nu? läser din blogg varje dag och kollar om du skrivit nåt nytt inlägg och bara älskar din blogg!



hoppas allt löser sig mellan er.



kramar

2010-11-15 @ 11:13:46
Postat av: Louise (blogg ägarn)

Hej Lisa =)

Ja vi är så lyckliga jag och han & det bråket vi hade handlade bara om ord inget annat. Så det löste vi snabbt :) Vad gullig du är, tack så hemskt mycket :)



Vad kul att höra att nån älskar min blogg hehe :)

tack gumman

kramar

2010-11-15 @ 14:04:18
URL: http://chicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0