Röntgen..




Hejsan alla söta bloggläsare!

Idag har man varit till vårdcentralen i Kvarnsveden & jag har kollat på höger bröst för att jag har en knöl där & jag vart kallad för tid till falun sjukhus med den & samt med lungorna som inte heller var nå bra. Så det känns inte alls bra att få höra allt det där.. är väldigt nervös!

Tur att jag kollade upp det nu & inte senare för tänk om det är en cancer knöl.. då vet jag inte vad jag ska ta vägen.. alla som har haft cancer & har cancer måste vara otroligt starka, jag önskar dom all lycka i framtiden & hoppas på det bästa för dom & tänker på er! ♥♥♥

Senare idag ska vi äta med ett par som Nicklas känner sen tidigare, det ska bli så kul! :)
För dom är så underbara & snart får dom barn med, gud vad roligt! ♥♥♥

Nu ska man ta en dusch & vila ett tag. Sedan göra sig iordning för en underbar trevlig kväll hos Per-åke & jonna! ♥♥♥

Undra hur dom gör när man röntgar, har aldrig gjort det förut.. Har ni gjort det?

Kramar



         






Det är snart julafton & jag vill verkligen ha en sån här klänning en vit eller en blå. Men det blåa har tagit slut tydligen..suck men det vita är också fin! vill ha, vad tycker ni? Den kommer ifrån Ginatricot:

       




Kommentarer
Postat av: celina

köp den vita :) du skulle passa super bra i den! <3 Love you

2010-11-17 @ 12:50:16
URL: http://celinaahrreman.blogg.se/
Postat av: Louise ( bloggägarn )

Hej älskling! :)



Ja då gör jag det hehe, jag vill verkligen ha den i jul. Den är så himla vacker! :)



Jag älskar dig gumman! <3

2010-11-17 @ 12:59:49
URL: http://chicalouise.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh den blå r ju skitsnygg jag är lite sugen på den också men det var ju tråkigt att den tagit slut men du kan ju även beställa från ginatricot.se bara så du vet... Vet inte om den finns där nu men du kan ju alltid spana in det..:) Tror du skulle passa superbra i den vita med! Kram/L

2010-11-20 @ 15:29:56
URL: http://isbla.blogspot.com
Postat av: Louise (blogg ägarn)

Hej gumman! :)

ja visst är den fin! :) jag vill ha den. tack gumman, säger detsamma :) vad gullig du är!

Jo jag vet det var där jag kikade på den sidan, såg att den var slut såld.. tråkigt som tusan. Men men.. :) får väl köpa den vita, den funkar den med hehe :) kramar

2010-11-20 @ 15:47:32
URL: http://chicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0