Födelsedagaskalas för min gamla gubbe, 25år idag <3


(tagna ifrån google)


Hej alla söta bloggläsare! 

Idag så har man firat sin älskling på sin 25 årsdag & det har varit hur
roligt som helst att få träffa hans släckt & familj, dom är så gulliga!
Snart så får vi besök igen av min familj & vi ska fira lite till.





Igår så åkte jag till Hälsovårdscentralen för var uppsvullen i ljumsken &
hade en knöl där. Men jag hade fått lymfkörtelinflammation & feber.
Men inte gör det något, man är ju pigg förövrigt.





lilla ängeln min växer så otroligt mycket nu, kan inte förstå
hur tiden kan gå så snabbt.
Inne på V17 nu & man känner lilla bebisen i magen.
Den lever om jämt runt klockan 23.00 hehe, lite komiskt.
För så var jag i mammas mage runt den tiden alltid,
det går i arv ;)





Nu är det bara 12 dagar kvar till stora Ultraljudet, så spännande!
längtar som tusan!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0