Vecka 12+6 ♥





(Så här ser mitt barn ut i magen nu, Vecka 13. Så himla söt. Tagen ifrån google)


Hej alla söta bloggläsare! 


Idag så ska jag ta det lugnt, jag har städat och haft mig.
Så nu tänkte jag kika på en film och ha det mys i skit vädret rättare sagt.
Denna vecka har varit katastrof för mig.



Det började med att jag vart hängig och sedan kunde knappt sova,
har fått smärta i bäcken benet och i hela rumpan så jag fick
svar av min barnmorska att jag har en foglossning.
Det var inte så himla rolig nyhet för det gör så ont.
Nu har smärtan gått till ryggen och jag hoppas att det släpper snart.





Sedan så i Söndags så åt jag en Pizza på en resturang
och jag vart matförgiftad, så jag låg hela dagen i måndags och
fick inte i mig ett dugg, inte vätska eller mat.
Så jag hamnade på akuten imåndags och fick dropp.
Hade sån vätskebrist och näringsbrist.
Jag var så orolig över min söta lilla gullunge i magen att det skulle
bli något fel. Men allt verkar vara i sin ordning. Som tur är!





Idag så mår jag super bra, jag kan stå på bena och jag kan äta som man ska göra.
Mamma gohjärtat igår gjorde iordning fiskpinnar med potatis, gurksallad, broccoli och ett glas juice
och jag har aldrig njutit så mycket av en riktigt godmat.





Nu ska jag göra iordning mat tills mamma kommer hem och duka fram och så.
Sedan får grabbarna diska ;) he he..
Kramis!


P.S
just ja, glömde säga att jag har gjort ett varginalt ultraljud i Fredags och kollade om min bebis är
som det ska vara och det var den, hjärtat slog kanon bra och rörde sig som tusan där inne,
så jag har en pigg liten ängel i min magen, det gillar ja!






Kommentarer
Postat av: celina

Åh vad roligt hjärtat!! Vi måste träffas nu snart!! Älskar dig <3

2011-06-15 @ 20:17:13
URL: http://celinaahrreman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0