Fisketuren i Harnäs!



Hej alla söta bloggläsare! 

Igår så var vi ut och fiskade, jag, felix, adde och min älskling med pappa och camillas båt.
Det var kul men det var kallt och blåsigt. Så när vi körde med motorn så stänkte det
vatten på oss så vi blev dyblöta, som tur är väl att solen fanns.
Men trots det så var det kallt och inte kul alls..





Här på bilden så tar felix min bror upp abboren i munnen, som var första gången för honom.
Så himla gullig på bilden, stolt broder!
Världens bästa bror!





Sen så beställde vi pizza för vi var så hungriga, men som sagt jag åt lite av den
och sedan så vart jag proppmätt.





Nu idag så ska jag ta det lugnt, vaknade upp och mådde jätte illa och kallsvettades,
och sedan så var jag varm. Så nu mår jag mycket bättre. Men drack lite
Proviva med mango och gul kiwi och åt ett äpple, då vart jag piggare.
Nu ska jag ut i solen! Ha det så bra. Kramis!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0