BLOPPIS DEL 2!

Hej alla!

Kör jag på en till liten bloppis!

Säljer lite saker, Är det något ni undrar över MEJLA ( till [email protected] ) och fråga, eller skriv till mig på facebook ( Louise Westerlund )

Alla mina saker är helt nytt eller använd mellan en till nån fåtal gång eller begagnade men självklart i fint skick om inget annat anges!!

ENDAST SERIÖSA KÖPARE, TACK, alltså inget prutandes eller sånt!

Vid intresse, MEJLA mig på [email protected] eller skriv på facebook @ Louise westerlund :)

Alla priser som är angivna är det som gäller, men även om det är fler som är intresserade så är det den som ger det högsta budet som får köpa! :)

Min kamera är dålig så bilderna blir inte så bra. Men är det något så hör av er!

Hoppas ni hittar något ni gillar!

 

 

 

En fin student klänning som är använd nån gång Stolek 36 säljer den för:

150:-

 

 

En snygg paljett Bh svart som aldrig använd, stolek 75C

säljer den för 50:-

 

 

Piratbyxa gråa använd nån gång stolek 34, super sköna vill jag påpeka!

Säljer dom för 30:-

 

Svart cardigan med guld knappar använd nån gång, stolek L

Säljer den för 30 :-

 

En fin sommar kjol med små söta blommor på, aldrig använd. Stolek M

Säljer den för 50:-

 

SÅLD!

 

så där har ni den lilla bloppisen del 2. Hoppas att ni hittar något! :)


Kommentarer
Postat av: Louisa

Fin blogg! bloglovinbyte? :D

2012-04-24 @ 18:41:18
URL: http://louisamelin.blogg.se/
Postat av: baka (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ *:・゚✧*

gu vad fina saker, önskar jag hade pengar ;__;

2012-04-26 @ 14:09:21
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0