Shopping? ♥♥♥

Heej!

Idag så ska jag handla och sedan ta det lungt, får se vad som inträffar idag. Min broder och min far kommer imorgon och hälsar på oss, det ska bli så kul! :)
Saknat dom så himla mycket ♥♥♥

Jag har kikat på Nellys hemsida och fick syn på lite kläder och lite allt möjligt som jag skulle vilja shoppa. Men får se vad som inträffar. Vad tycker ni om dom här klänningen? är den fin? ( klicka på nellys så kommer klänningen fram )

Sedan så kikade jag på Hms Hemsida. Den är ganska söt den här klänningen om man är brun och ha på sommaren eller nå :) vad tycker ni? :)





Sen så har jag kollat på dom här skorna på skohuset i valbo och jag älskar dom!
Det är
Kenzas design skor dom är sjukt snygga!






Vad tycker ni om dom här sakerna?
Nu ska jag fixa mig och sedan gå och handla och så. Ha det så bra! :) Kram




Kommentarer
Postat av: Aura,

sv: TACK! ;D omg, de där skorna.... de orsakar korslutning i min hjärna.... Jag vill ha de!!... :O

2010-11-23 @ 12:50:55
URL: http://bigau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0