Min favorit affär!!

Hej!
Satt och kikade lite på fico affären min favorit affär.
Älskar jeansen där.
Idag så ska jag nog bara ta de lungt.
Emil & jag ska nog titta på lite filmsnuttar kanske vi får se. ♥
Senare ikväll så ska jag nog bara vara hemma hos mamma & kolla på en film som isabel sa
att jag skulle låna av henne. Hon tyckte att den var rolig så vi har ju samma smak.
Nu är de sportlov skönt, första dagen imorgon!
Nu har solen kikat fram och knopparna börjar snart att slå ut.
Våren är här, snart är de sommar då ska vi till Gotland de ska bli så härligt :)
Vad ska ni göra i sommar något speciellt?

Här är de lite bilder ifrån fico & en bild på pappa och mig :)




image7

Min pappa som jag älskar!
Han betyder allt för mig, hoppas att han förstår de! ♥♥

Kommentarer
Postat av: isabel

Haha. glöm inte bort zylber.com :D
Frittfall! fick du mitt mess?
puss

2008-02-24 @ 12:28:51
URL: http://isabeeel.blogg.se
Postat av: Fanny

Är du en modell??? i såfall vad har du fått för uppdrag? hur länge har du varit modell??

2008-03-14 @ 19:28:26
URL: http://baarajaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0