En underbar dag med Far, bror min & älsklingen ♥♥♥


( hittade en gammal bild på far min, världens bästa pappa! ♥♥ )


Hej!

Idag så har man träffat bror min och min far som kom på besök här hemma hos oss i Borlänge. Det var så himla kul att träffa dom igen. Vi har varit till OnOff och älsklingen bjöd på lite saker till camilla, pappa & felix. Sedan har han gett lite kläder och skor till dom med. Så himla underbar min älskling. Han är världs bäst!
Sedan har vi ätit på mcdonalds & myst vid kupolen, det har varit en underbar dag!
Medans grabbarna satt & spelade Tv-spel så städade jag, hängde upp gardiner, städa kylskåpet & sedan diskade. Så det blev gjort =)♥♥♥

Nu ska man ta det lungt innan man ska gå med bror & far till tåget & säga hejdå. Jag kommer inte komma till gävle föns på julaftons dagarna.. så det känns men men..♥♥

Jag är så nervös inför nästa vecka. Troligtvis ska jag till Falun sjukhus och röntga mig. Hoppas att det går bra!
jag tycker det är obehagligt att ha en knöl på högerbröst.. uscha..

Nu ska man sitta med grabbarna innan vi ska gå med dom till tåget.
Hörs imorgon! kram ♥


(hittade gamla bilder på bror & far min, fick inte ta kort på bror så får lägga ut en gammal, haha så söt så! ♥♥)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0