Snart är det Julafton.. ♥♥♥






Hejsan alla! =)

Idag så ska man till Kupolen & kika lite på julklappar, det är ju snart Julafton. Tänk vad tiden går fort. Jag älskar Julafton & tycker den är så mysig & speciell, med alla nära & kära & sedan all god mat man äter & presenterna såklart. Sedan är det jue lucia snart med, gud vad roligt. Det är ju så vacker tycker ja att gå på! ♥♥♥

Gud vad det har snöat här i Borlänge, men det har inte legat kvar riktigt.. det är tråkigt. Jag vill lära mig att åka bräda & slalom, har aldrig gjort det förut. Ska nog göra det i år eller det är ett måste, hehe.

Nu inväntar jag att chefen ska komma förbi och hjälpa mig med min jobbmejl som jag inte förstår mig på riktigt. Det är Outlook & jag har aldrig använt det förut. Så det var snällt att han kunde komma över & hjälpa mig med det.

Sen tar jag mig en promenad & kanske kikar förbi älsklingen på hans jobb innan jag kikar på julklappar. Får se vad som händer. Nu har man fått tid på sjukhuset imorgon, så nu inväntar svar på vad det kan vara för knöl på mitt högrabröst. Håll tummarna på att det är en vanlig ofarlig knöl!

Sedan nästa vecka så har jag fått tid hos
gynekologen & då ska jag kika om allt är bra med mig där med & hoppas att jag är gravid, det skulle vara en dröm det. Tänk själv, man har ett barn vid sin sida & man ser barnet växa upp & blir stor, gud vilken känsla att bli mamma. Jag längtar verkligen.


P.S
Jag tänker gå till ungdomsmottagningen ISTÄLLET för att köpa ett test, för ska endå göra allt nästa vecka & då tänker jag vänta istället, Inget som verkar fel. Utan något som jag vill vänta med, när jag endå ska göra allt!
♥♥♥



I really love you Nicklas and I hope that we be together forever and ever
! ♥♥♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0