Sparkar i magen ♥




Hej alla söta bloggläsare! 



Idag så ska jag ta det lugnt, jag ska ha lite firande hemma hos mig.
Mormor kommer, samt mamma. SÅ det ska bli roligt :)



Sedan så vaknade jag av ett sms ifrån min vän att
det blir en flicka för henne & jag har hela tiden sagt att det är
en tjej hon har i magen & jag hade rätt, hehe :D
Sen tror jag att jag också kommer att få en flicka men om
det är en pojke så blir jag lika glad endå :)
Bara 8 dagar kvar till ultraljudet, så spännande!! :D



Efter det så började det sparkas ORDENTLIGT i magen så
det var helt magiskt, nu märker man verkligen att man
har en liten bebis i magen som växer så det knakar :)



Nu ska man sätta igång och fixa till sig sen ska man hämta mormor &
åka hem till lägenheten & sätta på kaffe.
Idag blir det en riktig mysdag för min del. Hoppas att ni får en underbar ONSDAG :)

KRAM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0