Vecka 19 ♥


(Love har fått ett grisöra, det gillade han verkligen)



Hej alla söta bloggläsare! 


Idag så blir det tvättstugan & sedan så fixa upp dom sista gardinerna.
Sedan så kommer pappa & min bror på besök.
På eftermiddagen så ska vi till min mamma & hälsa på.
Vi ska se om lilla Love går ihop med katterna, som vi HOPPAS på. :)
Vaknade upp på morgonen att Love min hund låg & tittade på mig, då förstod jag att nu
ska vi ta en powerwalk :)



Nu ska jag ner till tvättstugan igen. Hoppas att ni får en underbar dag!
Justja, graviditeten går hur bra som helst. Förutom att jag mår illa ibland fortfarande..
Konstigt att man kan må dåligt när man har gått så lång tid. Inne på 19:de veckan nu.
Sen att man inte har gått upp ett dugg i vikt och magen syns det inte på nu heller när man har
spytt och grejat i 5 månader nu..
Visst det gjorde det ett tag men sedan gick det neråt igen.
Men men, jag får hoppas på det bästa på onsdag att barnet mitt är okej.
Det är det viktigaste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0