Beslutsångest!


(En gammal bild på mig, men jag kommer att ha ask blont inte denna färg)


Hej alla söta bloggläsare! 


Idag så har man tagit det lugnt, legat i soffan och bara kollat på tv och så.
Sedan så har jag haft så ont i brösten och dom har varit så uppsvälda, så man
kan nästan tro att man har skaffat silikon bröst.

Nu ska man sätta på en mysig film & sedan imorgon ska man bli ljushårig,
äntligen ska man få en fin ask blond hårfärg, kommer att ta tid men
det kommer vara värt all väntan.

Sedan så har jag bestämt mig nu att jag ska börja högskolan,
ska läsa kurser och få utbildning på det och den slutar den
26 maj tror jag att det är. Så detta är min enda chans att få denna gratis
igenom arbetsförmedligen, så jag kommer att ta denna chans.

Hoppas att ni har haft en underbar kväll, för det har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0