V27-28 imorgon (fredag) på min födelsedag! ♥






Hej alla söta bloggläsare! 

Idag så har jag varit & handlat allt som ska till lokalen imorgon
sedan så har jag varit hem & ätit.
Sen åkte jag med farfar & farmor till lokalen & hämtade nyckeln.
Dom hade allt, bar, jätte stort rum där alla sitter och fikar samt bord och stolar.
Ja dom hade allt.
Är OTROLIGT NÖJD med lokalen, I love it!

Sen åkte jag hem & började lägga fram allt som ska till lokalen imorgon.
Sen var det dax att sätta på musik & börja storstäda,
samt handtvätta min fina tubklänning som jag ska ha på mig imorgon.
Nu är jag helt slut efter allt så nu ska jag lägga mig ner i sängen &
Kolla på:
Halv åtta hos mig & Idol.






Lär säga att min ängel i magen är så underbar, hon sparkar & lever om
när Nicklas kommer hem. Jag kan inte säga mer en att jag är världens lyckligaste!
Jag har allt & det KALLAS KÄRLEK!






Ja man lever ett riktigt liv med Nicklas en vad jag gjorde förr.
Man har gått från grottan till solstrålarna.
Jag lär tacka dig älskling för du är den du är &
ger mig allt jag behöver samt ett barn.
DU är en ängel Jag älskar dig!







För att inte glömma att jag fyller 20 år imorgon!!!!!!!!
Så underbar skönt!
Kramar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0