BLOPPISEN DEL 3 KOMMER IKVÄLL!



Hejsan alla bloggläsare!

Ikväll så kommer det upp lite jackor här på bloggen, tänkte köra en  bloppis del 3 =)


Denna dag började såhär:


Jag vaknade halv 7 och skulle göra mig iordning till stan när jag kom till famlijerätten så hade jag tagit fel på dag för det var igår men jag hade tur och fick komma in endå, när jag skulle åka hem så skulle jag ringa nicklas men då hade hans mobil åkt ner i handfatet och var full i vatten. När jag skulle hoppa på bussen så var det en tvillingvagn som stog på bredden så man knappt fick plats när jag äntligen kom in så kommer det en gubbe och tränger sig före mig och gör så jag inte kan komma fram till meya nu när jag skrev detta och va klar att publisera så råkade jag trycka bort allt och nu ska vi till bvc och sen lär jag in till stan IGEN för o fixa med lite papper osv.. Hoppas alla får en bra dag inkl mig själv!

Kramis!


jag älskar er så obeskrivligt mycket, ni är mina diamanter!

Kommentarer
Postat av: baka (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ *:・゚✧*

svar: ska se avengers IGEN om typ en timma :D:D:D:D Sett den än? Eller du kanske inte är ett fan av marvel som jag? xD

2012-04-30 @ 12:58:55
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0