Hej alla bloggläsare! =)

Idag så har jag tagit det lugnt.
Tog en powerwalk till köpis fram och tillbaka för att hämta mina älskade nya skor.
Gud vad jag älskar dom! SÅ jävla snygga och perfekta.. haha :P  kostar endast 399:- betalade via nätet så det blev den summan. Hatar frakt.

Snart blir det hockey och jag hoppas att brynäs tar SM GULD!!!!!
så himla glad att dom har kommit såhär långt!

Angående bloppisen så ska jag lägga ut lite andra saker som är mycket billigare.
Saker som jag bara vill bli av med som sagt.

Bilderna kommer upp imorgon. Bloppis del 2 :)


Såhär såg skorna ut! :)



äääälskar dom, men som sagt jag ska lära mig att gå i dom med ;)




Funderingar på att bli blond igen.. haha vi får se hur det blir i sommar! ;)

kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0