Farsdag ♥



Idag är det Farsdag & jag är i Borlänge & kan inte komma nån vart. Men jag kan skriva ett vackert inlägg till dig istället pappa.
Grattis på Farsdag, världens bästa far

"När du var riktigt liten
och nån annan varit stygg
så var hans stora famn
en plats där du blev trygg.

En far är nån som vet
att skydda sina kära.
Han vakar över dig
långt borta eller nära.

När lasset blir för tungt
och hotar att dig stjälpa
så finns han där till hands
att stötta dig och hjälpa.

Som förebild han går
i livets långa trappa.
Och ingen är som han…
Han är din kära pappa "



När jag var liten & sprang med blöja så var du alltid där för mig & visade att du var min & kommer alltid att vara min pappa. Tiden förändrades igenom omständigheter & du gled undan mer & mer..
Tårarna rann varje dag & haft svårt att sova, men jag vet att du älskar mig pappa & jag vet att du finns där fast vi inte hörs av så ofta. Min familj betyder allt för mig & ni har gjort mig till den jag är. En stark person med vilja & envishet har jag fått igenom er min kära familj. Du är en tuff pappa med starkt hjärta & själ. Låt ingen få gå emellan oss två, för ett barn behöver två föräldrar & du är en av dom.
Jag vill bara säga:
Jag älskar dig pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0