Gud vad nervös jag är över allt..




Hej!

Idag kommer det hända mycket, ska ringa till ungdomsmottaningen & boka tid för koll om jag är gravid & sedan ringa till sjukhuset i falun för att få en tid att kolla upp en knöl på högerbröst.. jag är så nervös. Jag vill ha barn & jag hoppas att jag är gravid, men jag är nervös om det är en vanlig ofarlig knöl eller om det är en tumör som kan bilda bröstcancer..

Jaja, kan inte avgöra allt nu eftersom jag inte vet hur allt ligger till.
Men man är jue nervös endå jue.. suck. Hoppas att allt går bra bara.

Jag kan bara säga att jag är världens lyckligaste kvinna, jag har allt & jag är så himla förälskad så det inte finns några ord, tack älskling för att du bar in mig till sovrummet igår när jag mådde som sämst & tack älskling för att du bäddade ner mig och gav mig vatten, tack älskling för att du finns här, utan dig inge mig för jag älskar dig av hela mitt hjärta & hela min själ ♥♥♥


Nu ska man ta ett långt bad & ta det lungt. Sedan äta lite så man får i sig lite grann under tiden man är illamående & yr.. kanske ett bra tecken om det är så att man är gravid, får hoppas av hela mitt hjärta! ♥♥♥

Jag ska tända ett ljus för alla som har haft cancer & för alla som har cancer, ni lär vara otroligt starka människor & jag tänker på er alla, en stor kram ifrån mig & hoppas att allt blir bra med er! ♥♥♥ 

           

                                                                                                                



Kommentarer
Postat av: lisa

Vad skönt att höra att det löste sig mellan er. Ja men du skriver så bra grejer i din blogg. Har du fått reda på än om du är gravid? All lycka till er!



Kram

2010-11-16 @ 00:06:37
Postat av: Louise (blogg ägarn)

Tack så hemskt mycket, ja det är jätte skönt! :)

Tack vad snäll du är,jag skriver bara ifrån mitt hjärta på bloggen & det är kul att du älskar den! :)



nej jag har inte fått reda på det enu, men nästa vecka på tisdag då får jag reda på allt:)

tack så mycket, :)



kramar

2010-11-16 @ 11:11:25
URL: http://chicalouise.blogg.se/?tmp=11182519

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0