Jag har blivit inspirerad av dig ♥♥♥

Hej!

Jag har varit på Blondinbellas föreläsning och jag lär då säga att hon verkligen inspirerade mig och hon fick mig att tänka om riktigt om saker och ting.
Jag tänker ta tag i mitt liv, ska bara titta framåt och må bra en att bara kolla bakåt och mår dåligt varje dag.

Jag kan säga att efter föreläsningen så fick jag andra tankar om vad jag ska bli i mitt liv, vad jag ska jobba med och så vidare.
Hon har verkligen förändrat mig konstigt nog, trodde aldrig att det skulle inträffa med det har det gjort.
Tack Isabella Löwengrip för att du har visat mig en annan väg.
Du var verkligen fantastisk på föreläsningen! ♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0