känslan inombords är oslagbar ♥



Idag har jag inte gjort så himla mycket mer en att vara med älsklngen & hans vän per-åke. Dom har suttit & spelat Fifa & jag har spelat lite gitarr & sjungit. Nu snart ska man på hockeymatch. Får se om hjärtat mitt gör mål & om dom vinner! =)
Längtar till nyår, för då kommer det inträffa en sak emellan mig & min älskling. En stor sak & väldigt vackert att se på ..
Undra om det kommer att bli av, jag hoppas av hela mitt hjärta. För jag har aldrig någonsin kännt såhär förut.
Det är en underlig känsla & jag njuter varje sekund av det. Du & jag föralltid, ingen kan sära på oss, vi är ett & kommer alltid att vara det. Jag älskar dig ♥



What I Love About You


I love the way you look at me,
Your eyes so bright and blue.
I love the way you kiss me,
Your lips so soft and smooth.

I love the way you make me so happy,
And the ways you show you care.
I love the way you say, "I Love You,"
And the way you're always there.

I love the way you touch me,
Always sending chills down my spine.
I love that you are with me,
And glad that you are mine.
. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0