Tankarna går om & om igen.. ♥


Jag & Isabel, påväg till en kryssning. Taggade tjejer!
Älskar dig


Idag ska jag ta det lungt. Bädda sängen & diska lite. Sedan sätta upp en tvätt tid & Dela upp tvätten i olika Ikea påsar så det blir enklare att tvätta när det är dax.
Sen ska jag nog ta en lång promenad & tänka över vissa saker..

En dikt till älsklingen, som jag själv har skrivit.

"You make me smile and you make me live
You make me stand right & keep stil
You have turn my heart to a better place and you have show me the real love
I love you till the end and I hope we be together forever "


"Jag älskar dig Nicklas över allt annat, du har visat mig den äkta kärleken & du har allt det man har sökt efter, vill aldrig mista dig, vi förevigt älskling, vi föralltid "


Jag har äntligen hittat mitt skal till min Iphone & vad tycker ni om detta? Jag ska nog beställa hem det som en liten julklapp till sig själv.. hehe







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0