Drömmar går i uppfyllelse!



Hej alla söta bloggläsare! 



Idag så ska jag ta det lugnt, får se vad som inträffar.
Det är en underbar Lördag, hemma hos min mor.
Jag har sovit som en ängel och jag har världens bästa pojkvän.
Man kan inte önska sig en bättre.





Drömmar går i uppfyllelse om man vill.
Kämpar man och har mod så går allt som man vill.
Min dröm har gått i uppfyllelse och det är:
Att få vara med om en upplevelse som
man har längtat efter att få vara med om och
nu är den äntligen här. Det finns inga ord.
Tänker inte berätta vad det kan vara en.






Nu ska jag duscha och sedan kika lite på tv.
Ha det så bra alla, kram!




Kommentarer
Postat av: emma

Mår du bra nu? :) <3

2011-05-14 @ 21:12:04
URL: http://emsenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0